Propostes didàctiques a Sembra Llibres

 

Estic molt contenta de poder participar en l’editorial Sembra Llibres amb l’elaboració de propostes didàctiques. Els llibres d’aquesta nova editorial són, sincerament, de molta qualitat (en contingut i forma: S’heu fixat en els seu disseny!) i de molta reflexió. M’agrada que els meus alumnes gaudisquen del plaer de la lectura, és obvi, però també que les obres els facen pensar en el món que vivim. I això és el que trobe jo que fa aquesta editorial, aquest és el motiu pel qual la considere tan especial. Mireu-les!

Si sou docents i us agrada la literatura que fa reflexionar i fer servir eines digitals 2.0, ací us deixe dues de les propostes didàctiques que he dut a terme. Jo ja les he posat a la pràctica i el resultat ha estat considerablement bo. 🙂

http://www.sembrallibres.com/Didactica/Vertigen.pdf

http://www.sembrallibres.com/Didactica/Toteslescancons.pdf

Deixa un comentari

