6a Edició Diploma de CulturaLecturaLIJ

Si busques feina en…

Docència en l’educació secundària, primària i infantil; formació en lectura i literatura per a infants i joves de psicòlegs i pedagogs; àmbit de la biblioteca escolar i pública; promoció de la lectura en àmbits públics i privats; àrees culturals dels ajuntaments; treball en les editorials tant promoció de la lectura com formació de col·leccions, elaboració de plans lectors, etc.

T’esperem a la 6ª edició del Diploma en Cultura, Lectura i Literatura per a Infants i Joves, tens fins al 20 de setembre per fer la inscripció

Direcció

LLUCH CRESPO , GEMMA

LLUCH CRESPO , GEMMA

Direcció

Professora Titular d’Universitat. Departament de Filologia Catalana. Universitat de Valencia

MONAR VAN VLIET, MAITE

MONAR VAN VLIET, MAITE

Direcció

Dra. Filologia en Filologia Catalana. Professora Secundària. Valencià. Llengua i Literatura. Actualment Secretària Tècnica del Consell Escolar Valencià

 

Mira quina recomanació ens ha deixat Paqui… El seu pas pel Diploma ha estat fantàstic…

“Bona vesprada,
Quan em plantege com expressar la meua recomanació del Diploma, al cap només em vénen adjectius com FANTÀSTIC, ENRIQUIDOR, PROFITÓS… i tot un seguit de sensacions i emocions positives que m’han fet tenir més ganes d’aprendre a aprendre.
L’atenció per part de les coordinadores i la resta de gent que en forma part del Diploma (altres professors i professores, tècnics…) ha estat de molta ajuda per resoldre qualsevol dels dubtes que m’han sorgit al llarg d’aquest camí.
D’altra banda, a més a més dels coneixements que he adquirit, que en són moltíssims, m’emporte una gran quantitat de recursos i recomanacions per poder seguir avançant i aprenent en el món de la literatura infantil i juvenil.
També m’ha agradat el fet de ser en línia perquè m’ha permés treballar al meu ritme i tenir la possibilitat de seguir adquirint coneixements que de manera presencial, per qüestions laborals i familiars, no hauria estat possible.
I per si tot açò que us he comentat fóra poc, a partir d’ara m’oferiran la possibilitat de formar part d’una comunitat d’aprenentatge on compartir coneixements, neguits, lectures…
Per tot açò i moltes altres coses més, no tinc cap dubte que recomanaré, a totes aquelles persones del meu voltant interessades en la literatura, la realització d’aquest Diploma ja que és una font inesgotable de recursos, bones pràctiques, lectures… i un lloc genial per compartir experiències, iniciatives i somnis.


MOLTES GRÀCIES PER TOT!
Paqui”

Vols viure la mateixa experiència? Doncs ara és el teu moment

Anuncis

Deixa un comentari

